Till veckan o andra planer

Ja då blire jobb igen. Känner mig hyfsad just nu så de blir nog till att jobba :) Sen är de nå möten o grejs som ska fixas också...
Till veckan blire ljusparty hos svägerskan på fredag kl 19, nån som vill haka på ,finns plats i bilen ?
Var på Barnklädesbytesmarknad i dag, fan ett par strumpbyxor med nalle puh o tiger på. Sen fann jag ett par mammabyxor och 1st mamma hood tröja som man också kan använda sen när man inte är gravid. :) Sen blev de en kopp saft :) :P Haha. Kalaset gick lös på 90kr tror jag :) Blev bra de.
Nästa gång var kring löning nått sånt.. Då är det i haga, måste nog åka o spana lite då också. Man vet aldrig vad man hittar för roligt. Inte för att ja är ute efter nå speciellt direkt förutom bebistossar. Får se vad man hittar :)
Invigde mina nya skor ikväll också, LOVE THEM !
Var en sväng till Peter o Karla också.. Mys pys med glass och sen dipp och grönsaker. :)
Näe nu ska ja lägga mig o läsa lite grann innan John blund kommer. Bye

Psst . bilder kommer sen :)

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0