IDOL !

Äntligen har det börjat, tycker det är så roligt att se uttagningarna. Det är de ända jag ser när de gäller idol + finalen. Men de är såå roligt när folk skämmer ut sig o sen när man får se dom som är såå duktiga på att sjunga.
Tycker det var så roligt i år att dom har nya jury medlemmar. 3 st flintisar och Laila. Jaa! Hur mycket bättre kan de bli ? haha. Hoppas dom tar ut ett riktigt bra gäng i år och att det inte blir så mycket "fjortis-poppare" på tv i höst. Sånt har vi väl fått nog av ?
Idol 2011. Laila Bagge Wahlgren, Pelle Lidell, Alexander Bard och Anders Bagge. Foto: Andreas Kock/Cameralink/TV4
Bilden är tagen från tv4.se
Idag har jag varit hos tandläkarn och fått veta att jag har fått mitt 1a hål!!!!!!!!!! JA DÖR ! De betyder ju att jag måste laga tandjäveln.
Sen vart de birsta en sväng med Malin Ei. Och sen hem o greja på.
Conny for till bräcke idag.. Jävla surhål. Han kommer hem på torsdag kväll o då jobbar ju så klart jag..
Det är iaf bara 14 v kvar av hans utbildning :)
Det är ca 10v kvar tills vi ska in på UL igen. Sen så äre ju ca 18 v kvar tills bebisen kommer :D :D ;D <3 LÄNGTAR !!
Köpte en liten söt mössa idag på cubus när jag var med Malin :)
Åh på kappahl hade dom skit söta skor men ja höll mig. Men gud så sugen ja var .

Kommentarer
Postat av: karla

man blir så sugen när man se bebis kläder-..så pyttesmåa..min trollunge är ju så stor:O:O :P. jag får gosa med eran bebis då den kommer :D. längtar!!

2011-09-06 @ 10:50:14
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0