Tjejkväll på fresks

Ja, imorn så är de tjejkväll på fresks :D Jag är ledig, för en gångs skull. Annars jobbar ja alltid när de är nått som händer. Jag ska dit, Johanna och Emma också :D
Vet inte riktigt vad som händer, hörde att nagelhörnan skulle dit, sagolik, sen skulle de vara 20% rabatt på kakel o klinkers och utvald färg, sen vare 25% rabatt på tapeter och det är ju toppen det. Vi som redan kollat ut vad vi ska ha för tapeter :D Så nu blire lite billare iaf :D De känns ju skönt. Inte helt fel att spara en slant :)

Vi kommer ju att tapetsera om "förhallen" och vardagsrum och kök till att börja med. Sen beroende på vad kassan säger innan jul så blir de barnrummet + lekrummet och sen skåpluckorna i köket också :D Sen så får man ta lite eftersom. Det är igentligen inte såå stort renoveringsbehov men man vill ju känna att det är ens eget hem och inte nån annans så då måste man ju göra de till vår stil lite grann också om vi ska trivas.

Det känns lite synd att tjejkvällen på fresks är just på en torsdag och just imorn för då vet man inte än vad man får i lön exakt. De är ju lite tummen ner.. :/ Men men de lär bli trevligt ändå :)


Näe nu ska de jobbas ! Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Julia

Nu är det lite dåligt med magbilder ;)

2011-10-20 @ 09:36:57
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Emma - bebis i magen v 26

Vad skönt att jag inte är ensam om att känna så. Försäkringskassan ansåg att min diagnos inte var en sjukdom, trots att jag inte ens kunde komma upp ur sängen pga av utmattning för att jag kräktes ibland 15 timmar om dagen. Kändes som ett skämt, för det är ju inte normalt att kräkas så mycket. Nu spyr jag betydligt mindre men som du säger, hormonsvängningar av dess like, kallsvettningar och illamående återstår fortfarande. Känns skönt att vi klarat 2/3 och den där sista 1/3 kommer nog svischa förbi sen blir vi normal igen när bebisen är ute! kram

2011-10-20 @ 11:10:34
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0