Måndag :D

Denna vecka kommer nog gå suuuper fort! Det är mycket som händer :D
Måndag jobb
Tisdag dollar store öppnar i sundsvall, klart man ska dit :D Sen så är de jobb :)
Onsdag ska jag skjutsa runt på lite folk på dagen, sen hem sova och packa :)
Torsdag packa lite och sen vila inför fredagen.
Fredag flytta åt farmor och farfar och sen flytta själv.
Lördag fortsätta flytta och gå på dop som vi är bjuden på, Johanna och Jimmie döper sin lilla tjej :)
Hinner vi flytta klart så ska vi städa ur lägenheten på lördag kväll så har vi söndagen fri. Beroende på hur mycket vi orkar. annars så blir de städ på söndagen..
Måndag nästa vecka så blir de bankbesök och sen arbetar jag mitt sista pass på mitt vik. som jag har. Både skönt och jobbigt. Skönt för ja behöver lite vila känner jag, jobbigt för ja kommer nog sakna jobbet... Sen får vi se..

Jaja, mycket som händer och sker. Var o handla tapeter på rusta idag dom har ju 25%rabatt nu på tapeter :D SÅ då passade jag på att köpa dom jag och gubben kollat på. :) Nu är de köket kvar som ska bestämmas.

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0