Glest med uppdatering

Som vanligt ett tag sen ja skrev,
Har slutat löpa nu och är i full form o fart!
Har haft matvägrar period nu ett tag så ja struntade i att äta min mat. Matte o husse höll på bli tokiga. Såå nu har vi bytt foder. Min uppfödare rekommenderade ett foder men de hade dom inte hemma i vår zooaffär. Så de blidde Royal canin Malterser adult, som också rekommenderas till bichoner. Ja svepte en DL direkt på kvällen SÅÅ gott var de. Så fort matte öppna påsen så satte ja mig vid skålen. MUMS

Min husse o matte är nog lite tokiga, dom vill att ja ska "spela död", men de vill inte ja. Men godiset de vill ja ha :P Så tassen kan ja ju ge dom iaf även fast dom ber om annat :P

Jag har blivit riktigt duktig på att "dansa" också. Till o med utan att dom har godis till mig. Nu måste matte o husse få fundera ut nå bra som ja kan lära mig. Ja kan ju dom vanliga som sitt ligg tass, "give me five" m.m Så härnäst är de ju spela död då som dom tjatar om. herregud vart bor ja. Sen säger matte att ja ska få lära mig massa annat nytt när ide torkan är över.

Vi har en jätte fin bandyrink ca 600meter bortanför oss. Där har ja fått springa lös jätte mycket nu. Vi busar o tränar lite inkallning. De tycker ja är roligt :)


Här kommer en läskig bild tycker matte, husse håller i en orm som ja var tvungen att lukta på. Matte trodde ja skulle bli uppäten. :P

Ps. mina ögon är MYCKET finare nu än där! Haha, va bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0