1 års vaccination avklarad

Hej ! nu var det ett tag sen jag lämnade lite tass avtryck här.
Idag har jag tagit min 1års spruta fast jag fyller inte år för än den 28 sep. Men de gör inte nått att ja tar den lite tidigare.
I oktober blir de utsällning, ja ska ställas på VNKK´s utsällning i sundsvall o sen ska ja även ställas på SDHK´s utställning samma helg i oktober. Ja ska åka ner till Gun i gävle o bli klippt o fin. :) Matte har fått hem en ny fön nu så nu blir ja fin när ja har blivit badad också tar de inte så lång tid nu. :P

Matte håller på att försöka konstruera en vinter overall till mig tills skoter säsongen drar igång. Herregud, att en hund som är så söt som mig måste ha nå sånt. knäppa matte. Men ja slipper ju djupsnön som blir så kall o sen klumpar i pälsen. Tassarna de får hon tåla. för de gör ju jag. ojoj vilken matte..

Aja , nu ska ja sova lite grann. Imorn ska ja till min mormor o vara där för matte o husse ska jobba heeeelaa daaagen låååång. Men ja kommer ha kul. o busa mycket . Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0