Lillan de walls utsällning

Ja då har vi varit på utställning igen, jag fick BIRvalp, HP, BIS3 valp. Matte är nöjd och jag är nöjd + att jag fått massa korv idag :) Här kommer lite bilder :)
Tack till er alla som hjälpt mig att bli så fin, Janne från Gizmo´s kennel hjälpte till med bad och fön, Marie från VIRIGINs kennel hjälpte till med tips och råd + lite små klipp, Gun Parling med klippning, stöd och råd. Plus vår älskade Karla med sitt jätte stöd, världens bästa vän som jag brukar få välling av :P
Cherie i sin helhet, linslus 
Snyggaste linslusen Cherie


Dags att ta en liten promenad framför dommaren, det betyder köttbullsbitar !


Sista språnget i BIS valp finalen.

Jag och min matte, lite priser från dagen och en matpåse.
BIRvalp, HP, BIS 3 valp. Super nöjd!


Wiiiie, det var super gött med köttbullar och korv :P

Kommentarer
Postat av: mam

SÖTISAR!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-23 @ 01:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0