Inofficiell utställning 28Februari

Jag var på utställning på söndagen, med matte och Karla.
Det var så mycket hundar stora och små, jag visste nästan inte vart ja skulle ta vägen så matte bar mig.
Jag hade nr 101 så de var lång väntan, jag träffade min uppfödare och hans tjej, dom hade med sig Majken och Sara ett par dvärgscnauzrar som jag träffade mycket när ja var mindre.
Utställningen gick iallafall bra, fast ja inte visste vad ja skulle göra. Det var Karla som gick med mig för matte är så allergisk så hon kunde inte vara inne i ridstadion så mycket. Men hon kollade ialla fall på mig när ja gick och hon tyckte jag var så duktig.
Jag fick faktiskt priser ett HP och ett BIRvalp :) Även om det bara var en inofficiell utställning så var ja ju duktig och det var lite roligt också.
Här kommer lite bilder på mig :)
 Världens sötast bichon brud :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0