Hallå där

Hejsan alla små och stora, fyrbenta och tvåbenta vänner !
Jag har inte skrivit så mycket på sista tiden men det ska det bli ändring på.
Jag kommer ochså att lägga upp bilder på lilla söta mig lite då och då.

Här kommer den senaste uppdateringen ialla fall, Jag och matte Bea ska börja i skolan, gud vad roligt. Där kommer jag få lära mig mycket bra saker och då kommer matte kankse vara glad på mig hela dagarna. Hon älskar mig mycket, men ibland så är ja busig och tjurig o då gör ja allt jag inte får :P HIHI.
Vi börjar skolan i Härnösand den 23 feb.

Sen så kommer ja få göra nått jätte tokigt den 28februari, ja ska få gå på inofficiell utställning och springa runt i ring o massa saker, sen ska massa gubbar o tanter kolla på mig o se om jag är super exemplariskt bra. Matte tycker iallafall att jag är super bäst och supersötast av alla. Även om jag är tjurig ibland.

Nu måste jag sova. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0