Hoho

Hej, jag lever så ni vet. ja är bara väldans trött nu när de är så kallt ute så ja orkar inte hålla på med detta. Skickar upp en bild när ja snosar efter kastad korv i sopskåpet som jag har lärt mig öppna :P
Löper just nu, inte roligt ja får inte vara med nån nästan jag som bara har massa killkompisar. Det bor 19hundar på min gata föresten, har inte räknat alla i området men längs vår gata finns många kompisar, bäst är taxtjejen i dörren bredvid hon kan leka hon. sen så finns de en japansk spets som är miniatyr liten för att vara japansk spets hon är 13år. Hon skäller mycket på mig innan hon vill leka. Matte o ja kallar henne gammhaggan :P O ja har fått veta att min underbara kompis Totte dvärgpudel som brukar vara på samma gata som min mormor bor på bor i samma område som mej. Så de betyder att vi kan träffas o busas mer kanske !
Nu ska ja sova!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0