Utställningar

Nu börjar de närma sig utställningar för mig, jag älskar att tippa runt o spana. :P
Den 8-9 maj ställs jag ut Timrå / Härnösand.
Sen så får vi se om matte vill ställa ut mig i slutet på maj på gärdet. Det skulle nog vara roligt.

Men jag måste träna hårt nu för jag tycker de är så skoj att gå me huvudet nere i backen o lukta på allt o de tycker inte matte om att ja gör när ja ställs ut.

Innan månaden är slut ska matte beställa ett trimbord till mig, ett alldeles eget trimbord. Vad kul. :)

Sen så i april så ska gammhusse (uppfödaren på kenneln jag kommer från) åka ner till Stockholm och då kommer jag troligtvis få en ny sax också, så att jag blir riktigt snygg till utställningarna och allt annat sommarbus.

Men nu ska jag lägga mig under matte o husses säng så jag ockar kliva upp imorn.

Sov gott alla vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0