Senaste nytt

Den här veckan har det hänt lite grann, matte var och jobbade och sen fick husse veta att han skulle åka och jobba så för att jag inte skulle va ensam hemma så länge så fick jag vara med Ronja mattes kompis. Där lekte jag och hade kul .
På tisdagen så kom mattes kompisar förbi och den ena hade med sig en liten Chihuahua som hette Elvis, han ville inte riktigt leka med mig.. Men ja busade på ändå.
På onsdagen skulle både matte och husse jobba så då fick jag vara med den Japanska spetsen Zingo, han är så snäll med mig. Jag var med Sandra ochså, hans matte.
På kvällen så åkte vi på valpkursen, jag var superduktig. Den här veckan så har jag också lärt mig ligg och snart att lyssna riktigt på stanna. Jag har fått en katt tunnel också, som en övnings grej inför agility. Matte tycker vi kankse ska gå på sånt. När ja blir större så klart. Men för att jag inte ska vara rädd för tunnlar så fick jag en egen att börja öva leka med :)
Här kommer lite bilder från veckan. Nu är jag en trött tjej.
 Dags att gå ut o kissa ElvisJag och matte myserEn tuff brud i lyxförpackning !


Kommentarer
Postat av: Jonna Lund

Va herligt att läsa om dit liv med din Bichon frise så söt hon är. Det är ungefär som vi har det, ett gott hundeliv. Kolla gärna in på min hemsida jag kanske ska lägga till en blogg när jag läste i din så var det trevligt. Lycka till Mvh Lillan & jag/ Jonna

2011-07-07 @ 13:26:23
URL: http://bichonfrise.infoom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0