Kladdkladd

Idag ringde min matte till doktorn, jag har fått kladd i ögonen och de ska jag inte ha enligt min matte.
Doktorn sa iallafall att min matte skulle skölja mina ögon lite nu och då i ett par dagar för att se om det blev bättre. Annars måste jag fara till doktorn och kanske få medicin eller nått.
Jag störs inte av kladdet och de kliar inte heller. Men jag är ju lite känslig för drag och när det är kallt.
Så nu får inte matte vara ute med mig så mycket.
På söndag är det ju utställning och då ska Karla och matte vara med mig där. Jag kommer vara busig men matte hoppas att jag är duktig ändå.
jag hade saknat matte mycket idag när hon var på skolan jag sprang till dörren och hoppade upp o ner som en liten tok när hon kom hem. :)
Nu ska jag sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0