Roligt roligt

Idag har jag och matte vare ute på en lång prommis, det blev ungefär 1,4mil. sammanlagt. Mysigt. Jag fick springa överallt. sen så träffade vi en annan blandis bichon som var riktigt stilig och busig fast han var 5år. Bus är alltid kul.

Framöver händer det massa roligt. På lördag ska jag och matte på hundens dag på Djurmagazinet. Blir säkert kul, om jag får busa med nån såklart.
Sen så kanske jag ska få gå på Salong hundhår på måndag o bli badad och fönad, för på tisdag ska jag och matte åka med Anna och Ludde (en bichon från samma kennel som mig) ner till Gävle till en dam som heter Gun och ha klippkurs, och Gun har själv 6bichon killar, jätte skoj :)
Sen så har jag gått klart valpkursen, kommer sakna mina polare, hoppas det går bra för er grabbarna!
Den 8-9maj kommer jag få gå på utställning i Timrå och Härnösand så då ska ja väl borstas o kammas, klippas o grejas. Herregud. Mysigt lite grann. Den 22a maj kommer jag att vara med på Västernorrlands kennelklubbs utställning lillan de walls. kommer bli grymt. Hoppas jag är bäst! Fast matte hoppas bara på att jag går fint och sköter mig.
De ska bli kul.
Jag har mitt första löp nu också, skit jobbigt. man måste ju tvätta sig hela tiden, men matte o husse tvättar mig ingenting, för ja måste få sköta det själv. KUL då?
Aja, snart över. Nu ska jag ta o sova lite, så jag kan få min skönhets sömn. Natti natti

VOFF

Kommentarer
Postat av: LinaK / bichon.ifokus

Hon är så gullig lilla Cherie, tror att hon och Algot hade kommit bra överens. Synd att vi bor så långt ifrån varandra. Jag länkar till er i Algots blogg =)

2010-04-23 @ 15:35:44
URL: http://algotten.blogspot.com/
Postat av: Camilla - Webdesign & Foto

Så söt!

2010-05-03 @ 10:13:11
URL: http://camillafamme.se/blog
Postat av: kristin

Hej!

Jag skulle tycka att det var jättekul om du besökte min blogg. Jag är i stort behov av besökare ^^.

Du får gärna säga vad du tycker om bloggen i en kommentar också.

Fin blogg föresten!

/ Kristin

2010-05-03 @ 12:41:59
URL: http://kyckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0