money money money it´s so funny

Ja, igår vare partaj, Cherie var hos mamma som vanligt. Gänget o ja var ute i farten. Hyfsat bra o lugn kväll. Fick mig ett o annat nyp i stjärten av nån äcklig jävel men ja överlevde ändå kvällen.

Till veckan så börjas de med jobb. Då äre fullt upp så blir inte så mycket uppdateringar framöver, ska lägga ut några bilder så fort ja orkar, är ju lite lat o seg..
Var på bröllop igår också, en jobbarkompis som gifte sig. Måste fixa dom bilderna
Sen har ja lite arbete o göra innan skolan slutar för nu är det fullt upp.

till veckan jobbar ja :
Mån dag
Tis natt
Ons natt
tors kväll
Fre möte
lör natt
sön natt.

Ja de blir massa jobb framöver, skönt ändå.
Nu ska ja mysa med mina älsklingar som ligger o halvsover i soffan :) SMSa mig om det är nå, för ja vill sova ut riktigt.

 
Grattis till Linda o Niklas :)
Hoppas de blir min tur också snart ;P
PS. Linda du slängde aldrig brudbuketten, ja skulle ju försöka fånga den :P

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0