Sjukgymn o valpkurs

Idag har ja varit hos sjukgymnasten, som vanligt så var det höften det var fel på... Har nu fått ett bäckenbälte som ska hålla höften på plats. Ska tillbaka på fredag och justera om de behövs. Sen så ska ja få prova lite olika behandlingar nu, ev nån slags stäckbänk som ska sträcka ut ryggen. Verkar som att de itne blir nån remiss till röntgen förän vi provat allt. Så de är bara att fortsätta gå och lida. Fick iallafall gå till den snygga bra sjukgymnasten som kan förklara och som inte är så jäkla hårdhänt...

Sen har jag varit på valpkurs, gick bra.. Hände inte så mycket. Hon är lite hopplös när vi är där men helt kanon duktig när vi är hemma. JAG VILL HA EN TILL!!! Men nu har karln sagt nej.. O ja vet jag får vänta.. Men den dagen då ja bor i hus så ska de vara hundar o barn överallt! Haha ! Minst 2barn o 2hundar, MINST.

Har inge pengar på mob så därför hör ja inte av mig, ska kolla på It´s me or the Dog nu på TV3.

Jobbar dagen imorn, hörshörs.

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0