Inofficiell utställning 28Februari

var på inofficiell utställning i söndags. Gick faktiskt bättre än förväntat, Cherie ställdes ut i valpklass 4-6mån.
Det var många olika sorters hundraser där, vissa man aldrig sett.
Hon fick iallfall priser :)
Karla gick med henne i ringen eftersom jag var så rädd för att bli allergisk inne på ridstadion.
Cherie fick ett HP (hederspris) och ett BIRvalp (bäst i rasen valp). På BIR så vann hon över valparna som var lika gamla som hon själv och som var mellan 6-9 månader. Jag var så stolt över både henne och Karla dom var så duktiga. Har fått lite blodad tand nu för de här med utställning så de kanske blir 2 till i Maj. här kommer lite bilder på Cherie. Har även en blogg för henne där jag skriver om vad som händer Beathricensdagar.blogg.se/bichon

Min lilla prinsessa !


Kommentarer
Postat av: karla

nämen gud så söt hon är!!!! när ska jag få låna henne?:D

2010-03-02 @ 07:21:48
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

mommens tjej duktigt jobbat!!!!

2010-03-03 @ 23:08:02
Postat av: nadja

jodå allt är bra med mig :) tiden går så fort när man har en liten solstråle :) allt bra med dig då? kram

2010-03-05 @ 11:04:21
URL: http://nadjathelin.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0