Hyprokondriker eller sjuk`?

Ja, vad ska man säga. Anledning till överskriften av inlägget ska ni få höra nu.

Varje gång man går till sjukgymnasten och säger jag har int där och här och där. Så säger sjukgymnasten oftast då tittar vi där. o så kollar dom på de ställe man hade minst ont på. Fixar ´till det enligt dom iaf o sen så har man svin ont i flera dagar o sen blir smärtan exakt likadan som den var från första början.

Efter flera besök och ett antal återbesök som inte ens kan räknas på två händer så har jag eller snarare min mamma efter som jag inte själv orkar kontaktat sjukgymnasten o sagt att detta inte fungerar mer. Jag kan ju inte vara som en 80åring i kroppen när jag är 20 !!!! Det funkar inte, jag vill kunna leva normalt, inte bli hindrad från att göra allt som ja vill. Men imron äntligen så ska jag till sjukgymnasten i förhoppning om att jag ska få en remiss så jag får en röntgen, för något är ju inte som de ska vara. TYDLIGEN!
Hoppas bara att sjukgymnasten hittar nå fel. Känner mig ju som en hyprokomdriker, aj oj ich herregud.. Näe tack jag är nog sjuk i kroppen eftersom de verkligen gör ont. Men de är inte så skoj att springa fram o tillbaka till sjukgymnasten hela tiden. Jag hoppas att vi får nån ordning på mig 80åriga bea innan sommaren så att jag kan jobba riktigt utan att behöva bekymmra mig för värk.

Aja, ska sova nu så ja är utvilad imorn . Men men vi höres. Kommer bilder nån dag framöver...

Kommentarer
Postat av: Tessie

Låter mer som rematism.. borde ta blodprover istälet för röntgen på dig...

2010-03-24 @ 19:35:00
URL: http://missybuterfly.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0