Hänt i veckan

Jadu, i veckan har man både varit sjuk och jobbat. Besök av en och en annan kotte har man haft :P
Valpkursen går framåt, Cherie börjar förstå att man ska bara kissa ute. Sen så har hon lärt sig ligg. :)
På måndag blir det klippning för henne i Härnösand. :)
Jag har jobbat och slitit i veckan, varit på arbetsförmedligen och suttit och ringt runt halva sverige känns de som, massa pappersgöra blir de också nu när man anmält sig arbetslös helt. Fy :(
Martina, Cillan och lilla Elvis kom och hälsa på i veckan också, var en tuff liten grabb,. :)
Sen så har Malin varit på besök också. Var jätte roligt. Sen har jag varit med Ronja lite nu o då. Ja, sen hare väl inte hänt så mycket tro ja.
Karln fick jobba extra ett par dagar så de känns bra :)
Från och med imorn (fredag) så kan alla som beställt från Partylite komma och hämta sina saker.. Det är bara att slå en pling :)
Här kommer lite bilder också :)
 Malin på besök
 Martinas Elvis, en liten chihuahua (vet inte hur de stavas), Han var så liten så på ena bilden sitter han under sängen min :) Hihi gulligt
 Jag och Cherie myser. Sen så på andra bilden är cherie en tuff brud i lyxförpackning :P

Kommentarer
Postat av: Tessie

Söt hon är... Hihi...

Kan du hjälpa mig göra en header?

Puss puss!

2010-03-12 @ 22:50:39
URL: http://missybuterfly.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0