Fredag, lilla fredagen

Ja du , lilla fredag.. Idag har jag varit och skaffat mig vinterdäck. Dyrt men bra. Sen for jag och gubben till rusta för jag var bara tvungen att köpa mig en lampgrej eller snararesagt ett körsbärsträd med rosa diod lampor :) Sen for vi till sjukgymnasten och han sa att jag var bra nu , ja är alltså tillbaka dragen riktigt. Men har fortfarande ont men de kunde ev. vara en inflamation i ledbanden mellan höftbena och kotorna..
Efter sjukgymnasten så for vi hem till Conny, han laga lunch till oss <3 Sen efter maten somna ja på soffan tills de var dags att åka o jobba. HUR SKÖNT SOM HELST ! Ja de var min dag de...

Har fundera på en sak nu på sista tiden...
Alla mina vänner pratar om...
Barn
Gifta sig
Förlova sig ( har jag ju redan gjort)
Köpa hus
Flytta långt bort
Supa

Och det ända jag vill göra är att flytta me gubben till en lägenhet och skaffa hund. Ja vill inte ha några barn just nu, jag vill inte gifta mig än och supa de orkar ja inte , de e jag för gammal för. Jag har kommit till nått knäppt tjoffs i livet nu känner jag.

Måste bara tillägga en sak - JAG SAKNAR DIG TOVA!!! Flytta tillbaka !
Måste ta och umgås med Karla riktigt nån dag, skäms ju nästan så lite som jag har träffat henne på sista tiden.. Men men de har varit mycket nu ett tag o de vet hon o hon förstår..

Ja vill ha en hund nu ! Men ett problem om jag tar hunden från denna kennel som ja hittade i Härnta så måste hunden hetta nå på Q! Jobbigt, men ja funderar på ett dubbel namn.
AJa , ses hörs o puss

Gift? -Nej tack

Kommentarer
Postat av: Frida

Man kan ju döpa dom till en sak och kalla dom för något annat. Våran första katt hette Brown Dream, men vi kallade henne för Loppis :)

2009-10-17 @ 21:00:17
URL: http://selfrejection.blogspot.com
Postat av: Julia

Kul att skaffa hund :) kanske kan du döpa hunden till Qnut?



Om du går in på www.svenskanamn.se kan du söka på alla namm som börjar på Q. :) Kanske kan vara till någon hjälp. ;P



Puss!

2009-10-17 @ 23:49:25
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Tova

Nä nä ingen bebis här inte :) Saknar dig med juh vi måste träffas och kolla på skor :P Känner precis som dig när det gäller det där med att få barn, gifta sig och supa det om något verkar vara bland det jobbigaste som finns :S

2009-10-18 @ 12:32:07
URL: http://phetaste.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0