Blä o fy.

Idag har jag fotat Dea och det blev kanon. Var jätte roligt att hon ställde upp. Väldigt lätt person att fota.
När vi hade fotat klart så glömde jag så klart mobilen på skolan så ja fick åka tillbaka o hämta den... Jäkla typiskt mig.
nationella proven på onsdag skriftligt i svenska. Blä!
Sitter just nu på en astråkig kvällslektion, läraren går igenom något men fattar ingenting.. Han lär ju fortsätta surra tills de e dags att gå hem. Herregud.

Aja , är skit trött för övrigt och vet inte vad som händer i veckan. Snäll Svanthe skulle fixa ett par persienner som man kunde använda och fota med i studion. Kommer bli kalas!

Är så leds på allt just nu. Skulle verkligen behöva vara ledig och sova ut. Längtar tills jag får ett jobb då flyttar jag härifrån. Orkar inte med nån just nu allt är skit och fy och blä.. Så som det kan vara ibland.

Blev förbannad på karljäkeln idag också.. Han går hemma hela dagarna men klarar fan inte av att plocka ut sina egna kläder från tvättmaskinen och hänga dom. Blir så arg. Men han ska fan inte tro att jag tänker göra det åt honom jag har tillräckligt mycket för mig och ja tycker de räcker med att jag slängde in dom åt han.

Aja ska väl göra nå nytta nu. Se om jag fattar nå av de här jäkla CSS grejse..

Bye bye

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0