Ullared-Gekås

Helt underbart! helt jäkla underbart!

Vet inte hur mycket kläder de blev eller heminredningsprylar m.m Men jag fick iaf över 100 varor för ca 5.500kr. Hur bra är inte de då?

Jag o karla minigolfade i helgen i spöregnet också, självklart var vi snyggast på golfbanan i våra nya lila regnjackor :D

Hur skönt som helst att åka bort, men hur underbart som helst att komma hem.

Saknat min lilltrollfis Cherie och min älskade karl så mycket. <3

Bilder kommer upp om någon dag, Ska lägga mig o sova nu. Helt färdig.

BYE

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag som kom på idag att jag skulle be dig köpa ett dra-på-lakan till mig där nere, dom är mycket bättre än Ikeas :(

2011-05-29 @ 22:47:47
URL: http://fridabennerman.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0