Nya tider kommer :)

Nu börjar äntligen nya tider komma,
har haft en liten jobbig period då allt precis allt har kännts jobbigt, fel och jag har varit arg o irriterad för de mesta så nu har de äntligen börjat vänt om. :)

De känns som att livet har kommit in i ett lugnare tempo äntligen, jag som alltid är så stressad.

Den här veckan har varit underbar, jag och karln var på firmafest med hans gamla jobb (Däckia), de blev mycket skratt, många olyckor som behövdes plåstras om och sen så blev de prisutdelning också. Karln fick pris o jag också. Så de var itne allt för tokigt ! jag körde bil så vi skulle komma hem, detta partaj låg ute i stöde markena. Ojoj..

Clion är paj, skit jobbigt, måste åka den bränsletörstiga besten 855an, herregud.! Clion är väl kanske inte så paj som de låter, den behöver en framvagnsinställning sen äre bra, märkte att den började dra snett o de är ju inte så roooligt så de slutar med nötta däck. Karln ska väl fixa bilen under veckan är de sagt. Men då äre ju såå att 855an ska genom gå en kontroll också, o just nu så äre nått som låter o de är ju inte bra.. Kanske nått OK som ligger på ? Jag o karla ska ju bila ner med den till Ullared är de tänkt, så ja hoppas ju för guds skull att han hinner kolla biljäveln innan vi far så vi inte blir stående nån stans.

i övrigt då, jo jag har ju börjat jobba på dagis ganska mycket nu för tiden, de är väldigt roligt.
Fick en teckning av en liten tjej som hade ritat av mig, den var så frän teckningen, jag hade svart hår o jätte stora ögon o långa ögonfransar. :P hhihih.. Cool :P

Till veckan så ska jag:

Måndag : kliver av natten 06, brandutbildning med brudarna från jobbet (äldreomsorgen,strandbo) på fillan 12.30-15.30 :)
Tisdag: Åka o hälsa på Michaela ca 10-10.30, sen åka o fika med Malin o Sandra ca 14.
Onsdag: träffa Martina
torsdag: Jobba på dagis till ca 17 tro ja de var. sen hem o packa.
Fredag: Ullared med Karla!!! Hur skoj som helst !!!!!!!! Wiiiiiiiiie!

Måste säga igen .. WIIIIIE!!


Update under veckan ev. :P Blir väl nå bilder också .


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0