Min kommande vecka

Ja min vecka kommer se ut såhär:

Måndag: jobba natten, tvätta kläder, hälsa på farmor o farfar ev.
Tisdag: Ledig, vara vaken hela dagen o försöka dona o fixa hemma. se på house kl 21 :P 
Onsdag: sjukgymnasten kl 10, sen jobb i söråker på ängsklockan hela kvällen.
Torsdag: jobb på bäckmo´s dagis i söråker till 17, sen hem till gubben äta middag.
Fredag-Måndag: natt jobb.

får se om man tar ledigt nån dag så man hinner träffa karln sin lite grann.
känns som att de behövs.

Just nu- jobbar o spanar runt på nätet. ska kolla om ja hittar nå bra på tradera. Till veckan ska mitt o Karlas paket från Bonprix.se komma . WIIIE, beställde ett par fuskskinn leggingns och en klänning och karla beställde också en klänning, hoppas klänningarna kommer :) WIIIE . Bilder kommer :P haha

Håller på fundera på vad jag hade för vårskor förra året, som de inte är klackpå. Hade ja nåra? Ja gick ju inte i adidasskorna på sommaren. Hm.. Måste leta i mina skokartonger o se vad som hittas.



Kommentarer
Postat av: Frida Bennerman

Jag har blivit så inspirerat av ditt traderashoppande så jag har också börjat :)

2011-03-07 @ 12:29:19
URL: http://fridabennerman.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0