Köpa-beroende?

Har upptäckt att det är väldans farligt att ha mycket pengar på kontot. Så fort man vet att de finns mycket över efter räkningarna så börjar köpandet.

Tradera! MIN näst största fiende! Birsta är den största :P Men på tradera kan man sitta hur länge som helst och kolla på allt från kameraobjektiv - stryka på bilder -kläder m.m Ja listan kan göras lång. O man hittar alltid nått nytt som man bara skulle ha haft hemma :P

Nu har ja iaf fått hem mina "stryk på" bilder hur NICE som helst. Nu ska ja in på B-C (Birsta City) nån dag o spana efter nå fina ljusa kuddfodral. Ska stryka på bilderna på kuddfodralen o ha i sovrummet. ska försöka hitta nå fina som man kan ha till kökssoffan också. Men vi får se hur de blir  med de.

Jag längtar till sommaren såå mycket. Vill åka utomlands, vill åka till släkten i Lule. vill åka överallt.
Gogubben min verkar längta han också. Han har fått för sig att vi ska plantera jordgubbsfrön i en hink på ballkongen som är som ett stort växthus på sommaren då den är inglasad o de måste ju tyda på att han också har lite längtan till sommaren :)

Längtar sååå mycket tills ja o Karla ska på ULLARED i maj!!! Kommer bli hur kul som helst!! Wiie.

Näe nu ska ja greja o dona  o spana på en o en annan blogg. HÖRS !


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0