Hm, frågor?

Ja, massa frågor.

När vet man att man har det bra ?
Vad är svek för dig?
När vet man att man har hittat exakt rätt ?
Vad är orden "Jag älskar dig" för dig, vad betyder de i dina öron?


Ja.. Vi satt o diskutera ja o en kompis. För ja är en sån person som inte förstår vissa saker förstår ni. Jag är en av dom som faktiskt bara har sagt till 2killar att jag kommer älska dig för evigt. O de är nog sant.. för den ena har jag ju fortfarande kvar o älskar sen 5år tillbaka. Den andra finns inte längre i denna värld men kommer alltid att betyda så oerhört mycket.
Sen finns de tjejer som jag vet sagt till varje sommarflirt eller i varje 2månaders förhållande att jag kommer älska dig för evigt. varför använder vissa sånna ord bara sådär. Betyder dom ens nå?
Sen satt vi o prata en massa om sånt där med livet o förhållanden o grejer.
O frågan när vet man att man har hittat rätt? är nog svårast. eller?
De känns som att jag har hittat rätt iaf, conny är en underbar kille med lite fel o brister :P haha. Näe han är nog helt rätt för mig tror jag, jag kommer nog älska han för alltid, vi har delat så mycket. o gått igenom så mycket. Han har alltid funnits där för mig i vått o torrt :)



SÅÅÅ skönt att man har jobb nu. Dagis, äldreomsorgen/assistansen hos kommunen o hos ett privat assistans bolag. Lättnad. så lättad!

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0