helg :)

Veckan har rullat på jobbat alla dagar utom tisdag o kommer vara ledig på söndag. :)

I går ,fredag, var jag till farmor o lärde mig göra smörgåstårta :) MUMS. Var inte så svårt som ja trodde. :) Väldigt roligt också att göra det med farmor.:)
sen när vi gjort de så satt vi o surra o fika :) Idag, lördag, så fyller hon år. :)
Så när ja vaknat efter dagens nattpass så ska ja dit med karln o fika o ge present. sen ska ja iväg o jobba o sen avslutas kvällen med crousing :) Wiie!

Hemma har ja grejat o donat, nu är de köpt nya prydnadskuddar till soffan o lite annat smått o gott till hemmet. :)
Solen har gått upp nu, den var väl aldrig riktigt nere tror ja, men nu står den på himlen. Hoppas de blir lika skönt o varmt idag också :)

Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja men vi skrattade ju så vi fick ont i magen :P



Jag var och kolla på NY i förrgår, men din tröja fanns inte kvar :(



Vi åker upp nu på fredag, och i helgen ska vi fira min pappa som fyller 50 år. På söndag tänkte vi kanske åka till bodaborg om det inte är allt för bra väder. Vill du med i sådana fall? Fast jag tror detska bli bra väder, och då blir det någ stranden. Hur jobbar du nästa vecka?? KRAMAR

2011-06-29 @ 10:49:32
Postat av: FRIDA

glömde skriva att det var från mig... :P

2011-06-29 @ 10:50:01
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja absolut, saknar dig med :)

2011-06-29 @ 11:57:24
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0