Uppdatering och V16..

Jag får börja med att tacka alla er som önskat oss lycka till och grattat oss !

Eftersom Frida tjatat om en uppdatering så blir de väl så då.

Idag har jag jobbat  extra på dagen 7-14 och nu i natt blir det mitt ordinare pass.
Mår lite dåligt av värmen, tycker de är lite väl varmt. Men min kropp känns som en bastu just nu, kan inte tänka mig vad hemskt de skulle vara att vara höggravid i denna värme. Fy. Jag lider med er som gått igenom det.

Magen växer så de knakar, nu är det till o med så jag börjar märka det själv. Men än så länge ingen riktig bebiskula utan ser mer ut som att man är lönnfet :P haha. Men den är på G iaf. :P
Och i övrigt så mår ja bra,


Var med Malin J o fikade igår innan jag for till underbara Thea och hennes lilla Leon  och fikade lite till:) O vilken liten söting! Vi surrade på o gick promenad, blev en sväng till Malin E och snosa lite på hennes lilla Matilda. Man blir ju alldeles bebis sjuk. Ojoj. Men snart så är de min tur.

Fick hem mitt paket från ellos idag också, säger bara en sak kommer aldrig mer beställa kläder på sommarn tog ju fan 3veckor att få dom. Leds. Aja de får va bra ändå.

På fredag är man äntligen ledig, ska bara mysa på hemma o ta de lugnt. :) Hoppas ja. 

Ska på ultraljud om ca 2veckor, så sååå spännande !! Jag läntar ihjäl mig! Hjärtljuden har vi redan hört, vi har en doppler hemma som man kan lyssna med :D Underbart! 

Nu har alla/de flesta arbetskompisarna inkl. cheferna fått veta om bullen i ugnen.  Dom tycker också de är roligt :)

Näe nu orkar ja inte hålla på med datorn nå mer, ska vila lite innan jobbet är så sjukt trött. BYE !

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag blev så paff sist så jag skriver väl grattis nu istället, Grattis :)

2011-07-20 @ 19:22:01
URL: http://fridabennerman.blogg.se/
Postat av: Frida Hjortén

Kul med uppdatering och se att magen växer :) Hmm, ja du det där med stickning och virkning lät bra, men frågan är: har du tålamod till sådant? Fniss



Jag fick in urgulliga små höst/vinter skor igår till små knoddar :) ska fixa någon bild på dem så du får se :)



Vi kanske ska åka upp till sundsvall imorgon.. Hur jobbar du i helgen?? KRAAAAAM

2011-07-21 @ 09:58:16
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Thea von walden - Mamma till Leon <3

Längtar också till ditt unltraljud, ska bli så spännande! :) Du måste höra av dig och berätta vad den lille gjorde därinne ;) HIIii! Mysmage du börjar få, så fin så <3 Bästa bea!

2011-07-21 @ 11:33:03
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0