Om ni bara visste.

Jag har så mycket som jag går o tänker på, så mycket i tankarna.
Det är så mycket som är såå underbart i livet just nu men ändå så känner jag mig så nere.
Förhoppningsvis så går det uppåt snart. För ja är ju igentligen såå glad. Hatar mitt jäkla humör som inte går att styra, har det någonsin gjort det ? eller när jag märker hur jag själv bara spyr ur mig hat på små saker. Vad är jag för en jäkla människa? Har jag alltid varit så irriterad/lättretad/ förbannad på småpiss? eller har de brunnit för mig nu ?

Snart så blir livet ljusare bara humöret lugnar sig. Ni skulle bara veta. 


Jag älskar dig Conny ! <3 Fast du inte fattar ett skit ibland, men du är ändå världens underbaraste gos!

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0