IGÅR, ja igår.

Igår så satt jag och Karla och beställde från Nelly och Jotex. De blidde dyrt.
Köpte nya gardiner till köket ;) Nu hoppas ja bara att gardinerna passar. Håller tummarna!
Sen beställde jag ett nytt överkast, grått med kuddar till. :) Och sen blev de nya lampor till vardagsrumsfönstrena och till köksfönstrena. Sen blidde det nån liten pråll grej också.. skulle ha handlat lite mer men tyckte de fick vara nog, har ju inte fått hem lönespecen än...

På nelly hittade vi kläder och en löslugg som var tvungen att beställas för det måste testas! Skit fränfullt!
Var in på jysk också igår och beställde min "byrå" eller vad man ska kalla den för den är vit med 6st korglådor iaf o ja ska ha den på badrummet :) tänkte ställa nå ljusgrejs på den också :)
Näe nu fåre vara slutshoppat för ett tag tills man vet om man överlever nästa månad. Men de ska väl inte vara nå problem.. Undrar bara när ja får hem sakerna :S stod 4-5dagar på vissa o sen 10april, men när skickas paketet då? FÅr man vänta på alla saker tills dess eller?

Aja, nu äre natti som gäller

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du får rätt grejer. Har läst i kommentarerna på nellys hemsida att de ofta skickar fel beställningar :/



Den där katten är en korsning av en vanlig katt och en serval. Om den är släkt med bengal har jag ingen aning om. :S

2011-01-15 @ 14:10:43
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0