Min dag

Kom hem imorse med en karl som såg så mysig ut, kanske för att han låg o sov med Cherie halvt uppe på bröstkorgen sin. Haha. Kröp ner i sängen o fick hålla om honom en stund innan han vaknade då de var dags för honom o kliva upp.
De var tider de, då man gick i skolan o vi hade lov, man kunde sova o mysa o bara kolla på tv eller göra tok hela dagarna. Visst de kan man ju nu också. Men nu förtiden hinner man oftast inte ge lite hålla om eller få lite hålla om när man är vaken på morgonen. Suck. saknar skoltiderna ibland, man visste varje dag vad man skulle göra! Sååå skönt. riktiga rutiner. Nu förtiden kan ja inte ens sova på nätterna är alltid vaken till 3-4 även om ja lägger mig vid 22. Därför är det såå skönt när ja får jobba nätter. Slippa kliva upp dötrött på morgonen för att man bara har hunnit sova 2-3timmar. Älskar nattjobb. Min rygg mår mycket bättre av det också.

Ja sov ovanligt länge idag, somnade strax innan 0840. o vaknade kl 17!! Herregud. Conny väckte mig när han o cherie kom hem efter jobbet. De var bara att kliva upp, i brist på potatisbullar o fantasi så blev de MAX! Guud så gott fast de var inte så jätte länge sen vi åt där men ändå! Det blev som pricken över i:et.

sen blev de biltema och älskling köpte nya tändstift till vårat nyförvärv, en BMW. Ja ännu en ny bi. Var nämligen så att 242an gick sönder i fredags o vi bytte bort den mot BMW:n :D Riktigt bra byte :) Så nu har vi en obesiktad & oskattad BMW 525a 89a. Fiiiin ! <3 Älskling ska gå igenom den lite sen ska vi ställa på, försäkra o besikta den :)

Hämtade ut miin klänning som jag vann på Tradera :) Har inte hunnit öppna o provat den än :( men de blir imorgon, sen så kommer de väl bilder om den sitter som den ska. Har blivit mycke tradera nu sista nätterna. Har vunnit en almanacka i gammalstil som är i plåt o sen nu en rödrutig lång skjorta :) HUR NIIICE som helst. Längtar tills ja får hem den. Har en liknande blå men har alltid velat ha en röd :)

Nu jobbar jag till 07 :) De går bra, inte så mycket att göra på en stund så därför hinns en uppdatering med.

Morgondagen- Ledig i veckan, massage på schemat imorgon UNDERBART !!
 Hörs!


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0