mardrömssoffan igen

Nu har killarna varit här 2 ggr idag, första gången kom dom med 9stkuddar utan fodral. ja sa till dom att det inte var acceptabelt att jag skulle ha samma fodral som dunkuddarna varit i för de var ju fullt med dun i fodralena. Dom sa att dom skulle återkomma dagen efter o då sa ja bestämt nej. De går ju inte om ja ska fylla år o ha främmande o allt o dom kommer o grisar ner. Dom återkom ca 1.30min efter med nya fodral men fortf. en kudde för lite. Nu väntar ja på besked om när leveransen på mina nya splitternya kuddar väntas komma, om dom kommer vill säga. Sen är den stora frågan kompensation? vad kommer dom att tycka är rimligt. För detta är ju faktiskt nått som skulle ha kunnat sluta illa. Jag är ju extremt allergisk, dödsallergisk!

Blir så leds. känner mig irriterad och arg. Min, vår, våran soffa, dröm soffan som blev en mardrömssoffa. IDIOTJÄVLAR Skulle ja vilja säga till leverantörerna, tillverkarna vem som helst. Vet ju att det inte är butikens fel men dom har ändå ett ansvar. ÅTERKOMMER

Kommentarer
Postat av: Marina Hamberg

Hej! Ja jag gick också på foto i Sundsvall. När gick du där? Den där grekiska pytt i pannan är otroligt god verkligen! Jag har aldrig gjort den med fläskfile då min man gillar kyckling bättre, men jag gissar på att det inte gör en sån stor smakskillnad :) /Marina

2011-02-03 @ 16:56:45
URL: http://marinahamberg.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0