funderingar och tråkighet.

Många funderingar o få svar ibland.. Ja varför är jorden rund? Varför är vissa saker raka istället för böjda, vem bestämde vad färgerna skulle heta. Märks det att ja ha haft lite att göra.

Just för stunden vet ja inte om jag är hungrig eller illamående. Känns lite blandat faktiskt. Hade inte med mig nån risifrutti eller macka i natt. Är ju inte varje natt ja äter heller men just idag är de ju klart ja ska vara hungrig när jag inte har nå med mig, eller illamående eller vad jag är. Hm.

Ringde o väckte karln, han har ju vara hemma o varit sjuk nästan hela förra veckan o idag ska han på jobbet efter sjukheten. Så ja tänkte va snäll ringa o kolla att han kommit upp så han inte försovit sig, o åker på nästan en utskällning för att jag väckte han? JAHHA?! Jag fråga bara ska du inte på jobbet - JO efter 9. Just ja dumma mig de var ju idag som vanligt som han ska till distriktsköterskan o lägga om såret. Herregud vilken dum flickvän han kan ha! FÖRLÅT MIG DÅ!!! Känner mig genast på lite sämre humör. Leds ja blir. ville ju va snäll men de lär han ju inte fatta förän han vaknar. KARLAR.

Satt o skulle betala räkningar igår innan ja for på jobbet. 2räkningar, blev helt paff. Var tvungen att skriva ner allt som går på autogiro o de som kommer i brevlådan, o kom fram till att det var inte nå mer än 2 pappers den här månaden, herrejisses. Annars så brukar de kunna vara en lunta. Motorvärmarhyra x 3mån, akassa min x 3mån, connys akassa, connys fackavg., lägenhetshyran x3mån. sen går de mesta annat på autogiro som ex, Cheries försäkring, hemförsäkring. M.m

kändes skönt iaf. Vi fick båda bra löner o lite räkningar, nu äre bara att spara undan till sämre månader så man alltid har det bra. :) 

Ja jobbar ja, som vanligt :P Skönt. Älskar att jobba :) Nu ska ja runda ner.

PS. F*ck you OTRIVIN COMP!! Tack för näsblodet!! 

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0