14-21feb bilder


fick en dagenslunch påse av lillsis. .................. Jag o majja efter en birsta tur -20 ute. BRR.
  LOOOVELY


Cherie tagen på bar gärning i sopskåpet................ Mina måladelampfötter som ja fixat :)
 Fixat lite lampfötter.
Lampskärmen +tyg kommer från gardincenter.
 Fjortisbild!! Jag kan ja också :P


 Vårjackan, översta bilden visar den mörkblå färgen bäst
 Lite för ljus på bild..
Funderar dock på att byta knapparna till enfärgade men dom som sitter får duga tillsv.
SÅååå NÖJD! Vad tycker du då karla ?

Aa, näe nu har ja lagt ut hur mycke som helst känns de som.. Nu fåre va bra. Hörs ps. kommentera gärna :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fin du är :)

2011-02-21 @ 12:42:19
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: karla

jajajajja ja den är snygg jackan! vill också ha..ska kolla då jag får lön och hoppas på att st finns!!<3

2011-02-21 @ 23:22:23
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: lolis

KUL ATT DU LAGT UT LITE BILDER PÅ BLOGGEN

NU LEVER DEN!

Så fint det blev med min lampfot...säg till när du e less den...

ää skojade bara

super fin i jackan o du love sko köpet

2011-02-26 @ 16:03:17

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0