Ensamt om kvällen.

Snacka om att ja saknar karl fan. Herregud! Han for ju i söndags kväll o här sitter ja nu på en tisdag kväll o är helt förstörd nästan för ja saknar honom. OJOJ. Hur ska detta sluta. De är iaf bara 16v kvar av hans utb. :)
Längtar tills det är över. MEn som tur är så har ja ju så bra vänner så ja slipper ju faktiskt vara ensam.

Imorn så ska ja till frisören, ja hoppas de blir bra. KLippa topparna o färga blir de, alltså inte nå speciellt. Sen ska jag åka till Frida Bennerman en tjej som jag gick i skolan med, hon är jätte duktig på att fota o speciellt djur och hon ska få fota min lilla Cherie. Frida har en hemsida också. fridabennerman.se tror ja det är. Toppen tjej iaf. Ni får väl nått smakprov på lilfisen framöver. Hoppas bara hon håller sig ren o torr tills de är färdig fotat. Inte allt för lätt att ha en vit hund :P

Saknar verkligen skolan ibland, vi hade toppen lärare på Foto utbildningen, sen var vi en bra klass också. Det är kul att man fortfarande har kontakt med många.

PÅ torsdag kommer min vän Frida H upp till stan från sthlm, ska bli så kul att ses igen. Den här gången ska ja putta iväg dig stickan med min mage :P haha !!


JAja, Ska väl ta o lägga igen dom blå nu. Äntligen är diskmaskinen färdig, vill inte att den ska stå på i onödan över natten.
BYE

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0