Shoppaholic center = birsta city

Ja, man tjänar stora pengar när man jobbar som ett svin emellan åt. MEN jag bränner dom ja inte "behöver" lika fort. Har handlat alldeles för mycket på sista tiden, har köpt

Sängkläder typ för 1000kr
Kläder för säkert 2000kr
En tillfällig mobil 500kr
En ny riktigt bra mobil för 1200kr
Lite prylar till hemmet för kanske 600kr

Humf.. Uff. Känner att ja borde bannlysas från birsta och bara ha tillträde en gång i månaden..
Men ja älskar ju käder, o de är väl klart man ska passa på o handla när man har pengar.. MEN ja har hela GARDEROBEN FULL!!

Nu till nått helt annat. ..

Jag får inge jäkla studiemedel för ja ha jobbat för mycket.. !!! AWWW vad arg ja blir.. Aja, bara gilla läget.
Som tur är så är rekryterings brudarna i kommunen så förståeende o hjälper mig så ja ska klara av detta ändå.
Plugga 100% och jobba samtidigt, jajjamensan, klart ja ska ! :D

Jag och karln har fått lån på 150.000kr av banken iallafall så nu kikar vi runt efter bostad :)

I september händer ganska mycket, vi ska köpa ny bil. Cherie ska fixas i ordning inför utställningen som är i början på oktober. Ja ska åka till sthlm och vara med älskade Therese :), sen ska ja och cassa åka på dollar store i kramfors. M.m

Jag kommer vara färdig utbildad i DECEMBER !!!!! :D:D WIIIE
Nu äre bara att kämpa på med psykologin och utvecklingsstörningskursen, resten flyter av sig självt. :)

Idag har jag annars bara varit till massören , å så skönt! Blir en ny människa varje gång ja varit där.
på måndag blir de frissan :D

TODILoooo


Kommentarer
Postat av: Tessie

har du för mycket så är det bara att skicka ner.. Haha! Puss!!

2010-09-03 @ 17:56:36
URL: http://missybuterfly.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0