Skola + flytt

Jag är snart klar med allt i skolan känns jäkligt skönt, hoppas ja lär mig allt som jag behöver kunna bara. Så jag inte står där som ett fån, utbildad och inte kan någonting. Jag kommer iallafall vara klar i början på december :)

Vet inte om jag skrivit det, var ju ett tag sen jag uppdaterade tror ja. Men jag och gubben har införskaffat en lägenhet, ny soffa är inköpt. Lägenheten ska totalrenoveras, allt ska rivas och bytas och målas och ändras :P Det kommer målas tak , lister och skåpluckor. Diskmaskin och flökt ska införskaffas. 2 nya golv. och sen så ska det tapetseras i alla rum. det är en 2a men det blir ju ändå, skrubb-hall-sovrum-kök-vardagsrum som ska tapetseras och grejjas. Kommer bli asnice tror jag, blir lite före och efter bilder. :) Vi får nycklarna i helgen :) även om vi inte officiellt äger lägenheten då. Vi äger den från 1nov. Sen så ska vi vara urflyttade ur vår lägenhet senast 31nov. Så ja, vi har vad vi gör ett tag framöver.

Jaja ska upp o jobba imorn så nu äre dags att sussa. Duschen först. sen kalla fötter på gubben! HHAHA A 

Kommentarer
Postat av: Lola

Super duper bruden!

2010-10-19 @ 08:23:22
Postat av: Thea

Åh, tack så mycket för tipset :) Det lät ju faktiskt riktigt bra. Ska kolla upp det. Hur är det med dig nu för tiden? Ja, skulle vilja ta en fika med dig någondag och snacka lite skit! Länge sen nu, kram :)

2010-11-04 @ 10:27:45
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0