Tjobidoba, klar !

I fredags den 26/11 blev jag färdig undersköterska. WIIIEE äntligen! Det blev några MVG, några VG och sen resten G. Men jag är nöjd. Jag fick ju betyg i alla ämnena. :) Nu väntar jag ihärdigt på att slutbetygen ska komma hem i brevlådan, vilket skulle ta ca 2-3veckor !!!! För att posta ett brev??? det suger.
Idag har jag jobbat dagen och nu jobbar jag natten, hade massa främmande på besök o så var man tvungen att fara på jobbet. Aja. Man tjänar ju pengar inför jul iallafall. :) Väntar på pengar från f-kassan också vilket verkar ta en evighet. Dom måste ju komma snart tycker ja, innan jul iallafall.

Imorn så äre julskyltning, ja känner mig som ett litet barn, men på nått sätt så tycker jag det är så mysigt. :) Ska försöka få med mig karln och hunden och gå en sväng på byn :D Vi har föresten flyttat till timrå nu om jag inte nämnt det.. Snart klar med projektet. Imorn ska det städas ur i gamla lägenheten också, och det känns hemskt, fyfan vad jobbigt. Men men de måste ju göras. FY !!!

Ja just nu sitter jag och jobbar och tittar runt på internet,, skulle vilja ha en gammal sekretär/chiffonje/klaffbyrå.. vad man nu kallar dom. Såg att ikea hade men dom är för nya och stora. De är inte samma charm.

Imorn blir det ev. ljusparty hos Cassandra också, beroende på hur dagen ser ut. Jag måste ju upp vid 14.00 om jag ska hinna med mig. Aja, vi får se hur dagen slutar, men om du har en sekretär eller vad dom kallas som du ska hiva tänk på mig :P haha.

PÖSS

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0