ingen förändring

det händer mycket i mitt liv, vårt liv just nu. Men ingen större förändring, vi bor fortfarande kvar i sörberge i våran gamla lägenhet. Vi har inte blivit klar än med den nya. Men det är på G. Snart äger flytten rum. :)
Jag jobbar och sliter. Som vanligt, ingen förändring.
Jag pluggar och pluggar, jag blir klar nästa vecka. Den 26e nov är de sagt. Då har ja mitt sista möte med läraren och väntar ihärdigt på mitt slutbetyg!!! Vill ha vill ha!!!

Nu till nå helt annat .
Vad kallar man en homosexuell same ?

-Stjärtlapp!!! Hahaha
höll på garva ihjäl mig när jag hörde den.. Men men min humor är ju oftast dålig. men ja tyckte den var bra..
Nu ska ja lägga mig. Hörs !

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0