:D

Sitter och myser i vårt hem, våran lägenhet. Helt underbart att vi har precis dom tapeter och dom färger vi vill ha. Ny soffa, nytt v-rum bord och ny tv-bänk. Ny diskmaskin och fläkt, nytt köksbord med stolar och kökssoffa. Allt känns så skönt, nu gäller det bara att få allt på sin plats. Att få rensa igenom kartongerna och få slänga allt som inte behövs och få upp allt bra där det ska vara. :) Nu ska ja bara få med mig gubben på birsta så vi kan shoppa för fullt :D Wiiie !!! Här är lite som förhoppningsvis kommer införskaffas om jag inte får några andra idéer. :)

Kanske, kanske att de blir så att man köper detta :P

Kommentarer
Postat av: Thea

Visst är soffan härligt? :D trivs som attans!

Ja det skulle vi absolut kunna boka in .. har ju inget för mig alls på dagarna! <3

2010-12-01 @ 14:26:02
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad härligt med en massa nytt!!! :)



Ja, jag har gått ner 20 kg... Det hade jag gjort redan i somras efter 5 månader... men sedan gick det lite uppåt. Ökade 3 kg men nu har jag kommit igång igen och ska fortsätta lite till. Vill ju bli smal ;) Har tappat de där 3 extrakilona nu... :D



Saknar dig med. Vi måste ses någon dag!!! Hur ofta åker ni upp till H-sand nu för tiden? Om ni kommer upp någon gång kanske du kan höra av dig så att vi kan säga hej till varandra. :)



Puss!

2010-12-02 @ 19:00:19
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0