NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!

Jag är så leds, så otroligt leds ! Har blivit kopplad runt halva sverige bara för att ja ville komma i kontakt med Ånge post terminal!
Jag beställde mitt trimbord i måndags, de blev inte skickat förän igår !!! enligt företaget så ska de skickas senast dagen efter annars så blir man kontaktad. Men ja är inte så sur på företaget längre.. Dom har gjort rätt för sig o gett mig lite rabatt på bordet pga att det blev som det blev. Så inget ont mot dom. MEN posten! Hallå?!?
Vart man än ringer så säger dom : Det tar 2 arbetsdagar så du får vänta tills måndag eller tisdag eftersom vi inte levererar på helgen. Tack så jäkla mycket.
Jag har kollinr o allt på mitt paket. O jag vet vart det är men jag får inte hämta ut det förän på måndag tidigast. LEDS!!!! Det är väl bara låta mig komma o kolla efter paketet ja vet ju hur stort det är o allt. Sen så sorterar ju dom paketet så de går ju o hitta ! Det sorterades ju i Ånge imorse kl 05:40, ja hade lika gärna kunna åkt o hämtat det. Men nej det får man inte för de ska ju ta 2 arbetsdagar. FY FAN ! Om alla fick åka o hämta sina paket så hade dom ju sluppit köra ut dom, de hade väl varit bra!? Men nej, de ska ta 2 arbetsdagar även om paketet redan var på Ica o väntade på att ja skulle hämta det.

SÅ FÖRBANNAD!!!

Aja, ska duscha nu sen ska ja till föräldrarna med vovven innan ja drar på jobbet !
PS. Älsklingen har börjat jobba, äntligen framgång :)

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0