ATjoooooo! igår, idag m.m

Ja, de märks verkligen att våren är kommen,  ögonen kliar till och från och näsan snurvlar..
Ja du, helt slut körd är jag. Vad ska ja säga? Det går helt enkelt inte att sova ut på nått sätt verkar det som. Eländiga period.

Fick veta idag att jag inte kommer att få nån lönehöjning förän kommunen har fått sin "dom" i september. Då ska alla avtal och allt vara klart. Känns ju skit jobbigt. Tror jag håller på att jobba ihjäl mig och ändå så rullar inga pengar in men massa pengar ska ut varje månad. SKit jobbigt. Aja, vad ska ja säga.. Det är väl bara att acceptera det då....

Igår var den eländigaste dagen på länge, allt gick fel och blev konstigt. Det brann i Sandra o Peters hus, Sandra fick åka på akuten och Zingo (hunden) till vetrinären akut efter att ha fått i sig massa brandrök. Hemskt.
Sen så var ju jag utan bil hela dagen typ. Så när Malin Ei. ringde mig så fick hon lov att hämta mig. Vi hade en trevlig pratstund om allt och ingenting, var verkligen skoj att träffa henne då det var skit längesen vi sågs. Vi åt glass och satt på donken :P Sen så på kvällen så klev ja i HUNDBAJS! FY vad äckligt! Herregud.

Varit med Karla idag en sväng, hon var till frissan och jag var med som stöd eller liknande kan man säga. Hon blev grymt snygg i håret, passade verkligen i den nya färgen. Ja satt o surra, åt sallad och allt möjligt medans hon klippte sig. Var en trevlig stund men blev väldans trött nu i efterhand känner ja.

Cherie ligger och sover och karln är med Hugge i ljustorp. Har inge pengar på mobilen och det är inga ute på facebook. JÄTTE kul kväll.

Funderar på om jag ska beställa en sommarklänning som ja hitta, men vet inte.. Tror jag ska göra de.. Vi får se. Skit nice.

Nu längtas det efter skattepengarna och nå bra program på tv. På måndag börjar ja jobba igen riktigt. Sen flyter det på verkar det som. :) Nästa lön blir bättre iaf. Men det är långt kvar dit. Aja, vi hörs.

HAHA, bara för att jag har tråkigt ! :P

   TYcks ?


Kommentarer
Postat av: Lola

Rackarns så grym bild!!!!!!!!!!!!!!!!!

vilken klänning?

2010-05-26 @ 22:41:24

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0