riiiiiiiiisig

Är så jäkla dålig nu, har en förkylning som kommer ta livet av mig, vaknar mist 4ggr/natt av att ja inte får luft för ja hostar så mycket. Sen så har ja så jäkla ont i höften/benet så ja tror ja behöver en yxa att hugga av benet med..
Har suttit och ringt halva sverige idag känns de som, akassa, syo,skola, jobbet, ja... Herregud och hela tiden blir man vidare kopplad. Skulle behövt få tag i en läkare eller sjukgymnast men inte äre nån som har tid eller kan hjälpa mig, så ja får väl lida tills ja dör. hoppas benet ruttnar bort eller nått. FYFAN
Nu klättrar Cherie på mig dags för kvällsturen kanske...
lägger upp nå bilder nån dag då jag har tid....

Hej då / Surpuppa NR1

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0