Jobb,jobb....

Den här veckan blire mycket jobb, känner mig redan slutkörd. Men pengar behövs så de är bara att bita ihop.
Mån-tis natt som personlig assistent.
Ons ledig
tors-söndag kvällar och dagar inom äldreomsorgen på Strandbo.

På tisdag blire skola mellan 8.30-12 sen blire tvättstuga 12-17.
På onsdag är det valpkurs i Härnösand 18.30

ja veckan är fullspäckad.

Nästa vecka blire jobb tisdag natt pers.ass.
inskolning ons dag pers.ass.
tors dag strandbo äldreomsorg
fre-sön natt pers. ass

Ja ja har fullt upp just nu. Vet inte när ja ska hinna göra något annat än att jobba. Men jag trivs med det också så jag ska inte klaga. Jag är glad att jag har ett jobb iallafall. Det kunde ha varit så att ja inte haft nått och då hade ja haft panik. :P

Ja ska vila lite nu innan ja far upp till ljustorp och jobbar.
Sov gott i natt.


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0