Jobbar natten i helgen

Det är så skönt att jobba natt. Lungt och stillsamt. Det ända som känns lite jobbigt just nu är att hålla sig vaken, har inga tvkanaler så man får se på film eller ta med sig sin egen dator... Ja men det är ett toppen jobb ialla fall. Har varit dålig under veckan, men börjar piggna på mig rejält nu såhär i slutet av veckan :P . Skönt, kan andas med näsan igen, o snoret forsar inte längre. FY.
Till veckan så vet jag inte alls hur de ser ut med jobb.
Har iallafall snart fixat alla papper till akassan så att jag kan skicka in dom, ska hämta lite papper på kommunen på måndag... Hemskt mycket pappers arbete, man hinner inte söka nå jobb för man måste sitta i telefonen o ringa runt halva sverige för att först få veta vilka papper man ska ha sen ringa runt till alla som ska skicka hem papper till en. Jadu, jäkla procedur. Blir inskriven i Ungdomsgarantin från o med torsdag :) Det blir nog bra. Hoppas jag iaf.
Jobbar just nu, bara 6h 30min kvar ungefär. :) Sen ska ja hem o gosa meed mina två älsklingar ;)
Cherie har föresten lärt sig hoppa upp på soffan och hoppa upp i sängen, trodde inte mina ögon. Hittade en strump under kudden och kunde inte förstå hur den hamnat där, men nu vet ja iaf.
Jobbet kallar

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vart jobbade du natt då??

Ha det så bra!

2010-05-01 @ 21:04:57
URL: http://stallrosen.zoomin.se

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0