what should I do?

funderar mycket på om man ska ta upp "fotokarriären" igen.
Är det värt ett försök? Är det värd all tid ?
Jag är ju så himla dålig på att ta betalt och speciellt av mina vänner. Det känns inte riktigt schysst.
Jag skulle behöva ett nytt objektiv med vidvinkel, ett fisheye och gärna ett macro..
Mitt objektiv har ju gått sönder så nu kör ja standard objektiv. som följde med kameran.
Det kostar så mycket !!! Helst av allt så skulle jag ju vilja ha min egen studio.
Här kommer iallafall lite bilder från min skoltid..


Who can say where the road goes
Where the day flows
only time

Kommentarer
Postat av: mörtie

Hej ! jag börjar jobba halv 5 :P hehe jodå själv då? :)

2010-02-08 @ 11:00:22
URL: http://mrtnadiiaro.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh - säg gärna till om du bestämmer dig för att börja fotografera igen! Jag har länge velat ha studiobilder på Odin men har inte tagit fingrarna ur - än, och han är över ett år. :P Tycker du fick till jättefina foton med Theodore!

2010-02-12 @ 21:57:46
URL: http://lina007.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0