Tjejdag

Igår så var jag med Karla, vi hade verkligen jättekul och jätte trevligt. Det var riktigt kul att vi kunde hitta på nått tillsammans de var ett bra tag sen. Känns lite tråkigt att det brukar bli så..
Vi åt godmat, handlade godis bland massa knäppa damp människor på ica. Sen så for vi till Karla och provade vissa av våra linser.
Sen for vi och skjutsa folk och sen hem och sov.


Idag har jag jobbat, var en tuff dag på jobbet.. Verkligen vill ja säga..
Sen så for jag och Conny till Henkan som fyllde år o var där en stund. Cherie var som tokig och for runt och busade..

Imorn så äre ljusparty hemma hos mig, 1830. Kommer bli så kul när tjejerna kommer. ;)

Här kommer lite före och efter bilder på mig och karla när vi provar linserna. :P


Pasificblue.........................Mina egna..............gröna...........                         


 Karlas egna........................Gröna..................Blå..............


Linserna är beställda från Fargadelinser.se
Supernöjd !

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu såg du inte ut som Lillefot i alla fall ;) Kram gumman <3

2010-02-25 @ 12:52:21
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0