Loveday

Ja vet att det inte heter loveday men ja säger så.
Idag så harjag och Cherie varit ute o gått. Har diskat och grejat. Pluggat med mamma :) och sen bara latat.
Conny har varit med pappa sin och åkt taxi i helgen så han lär sig allt som han ska...
Idag åt vi kyckling med uncle bens sweet&sour sås och ris. Mums!

Nu tillbringas kvällen med mys och tv :) billigt och bra .

Håller på fundera mycket över tatueringarna jag vill göra. Den ena kan jag vara utan men inte den andra, den ena vill jag verkligen ha till 110% o den andra till 98% kanske.

Vill du veta vad jag vill göra ?
Den ena tatueringen vet jag exakt hur den ska se ut och vart den ska vara. Skrivstil, mitt namn, foten. 98%säker på denna. Sen den andra vill jag har Kärleken övervinner allt på latin. ett hjärta ska också vara med. Funderar på vart jag ska ha den isåfall bara. Vill ha den till 110% men vet ju inte vart. Funderade på att he den på vristen men då blire ju fullt när ja ska ha fina högklackade skor på sommarn med spänne i vristen ... Men den andra syns ju inte heller så mycket och jag vet ju vad jag heter men vill ändå ha den. vad tror ni ? Nån som kan ge lite råd ?

Jag måste ha en !!!! vill inte ha på armarna, gärna nånstans där man kan dölja om man vill

Nu ska jag och älskling ha myspyskväll. Love him.

Jobbar imorn 7-14

Kommentarer
Postat av: Julia

Svanken :D

2010-02-15 @ 21:09:13
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: mam

denna gång får du fixa det själv , har bränt alla skisser!

2010-02-17 @ 21:06:45

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0