Jag har fått en "periodsjuka"

Jag brukar aldrig ha mycket saker som är svarta.
Nog för att jag oftast klär mig i mörkare jeans och tröjor. Men jag har ju färgskvättar ibland, såsom rosa tröjor. Jag älskar ju rosa.
Men nu har jag fått en periodsjuka tror jag....
Jag måste sälja soffan för den är i fel färg, vill du köpa den?
Jag vill så gärna ha svarta spetsgardiner och en svartsoffa och ett svart sängöverkast... Herregud BEA!!! Jag är väl inte svarta änkan heller. Vad har det tagit åt mig?
Jag är inte deppig eller nått jag är väldigt glad åt livet just nu känns de som.
MEN VARFÖR ska ALLT vara SVART???

Ojoj.. Näe har pluggat och slitit så ja tro ja blir gråhårig. Hoppas jag får jobba nått den här veckan.
Fyller år på torsdag, kalas då!! :P Wiie

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag tycker också om svarta saker! :D

2010-02-02 @ 20:06:51
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0