ajojstönkochbonk

ja ni... Jag känner mig som om jag vore 80år i kroppen. jobbade 5h idag och är helt slut. Har ont överallt men de börjar blli en vanlig sak de..
Att gå till sjukgymnast känns inte längre som ett alternativ, jag går dit berättar vart jag har ont, som ex. rygg, skuldror nacke nyckelbenet höft och svank, dom undersöker inte ens mig.. Dom drar tillbaka höften och påstår att all den andra smärtan blev orsakad av höften. Likt förbannat så har jag fortfarande ont överallt.. Höften kommer o går. Men nu börjar de bli så illa att jag inte ens kan ligga platt. Om jag lägger mig rakt på rygg på golvet så kommer jag inte upp för jag blir så stel i ryggen när ja ligger och de spelar ingen roll om ja ligger i 2sek eller 20min lika svårt att komma upp ändå. fy fan. Nu får man ju betala för att gå till sjukgymnasten till och med  då borde ja väl ändå få bli undersökt där ja har ont.. ?!?!?!

Tro ja ska lägga mig i sängen o grina tills ja somnar nu.

SÅLEDS!!!

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0